Wednesday 26 October 2011

pak anjang


Pak Anjang Thank You

Tengok semua orang cerita pengalaman masing-masing, aku pun ada satu cerita best berdasarkan pengalaman aku sebelum nih. Cerita ni pasal pakcik aku yang sporting. Dia nilah yang mula-mula sekali ajar aku apa tu pantat sebenarnya. Maklumlah, masa tu aku budak-budak, umur pun baru nak masuk 20, kira subur sangat le nak buat adegan ranjang.
Macam biasa, tiap-tiap kali hari raya aku pun balik kampung nak jumpa semua sedara mara. Salah seorang daripadanya Pak Anjang aku. Dia ni kira uncle favorite ler, dah kahwin anak empat pun perangai macam muda remaja, kira setakat tengok cerita blue sorok-sorok dalam bilik tu macam biasa. Yang bestnya, kitaorang pernah melancap sama-sama tengok sapa keluar dulu. Nak buat ceritanya, masa tengah tengok cerita blue masa tu, pakcik aku ajak gi Tioman bercuti. Aku pun punya lah happy, ingatkan cuti-cuti biasaje, so aku pun ikut. Masa tu aku berpeluang naik kapal terbang gi sana.

Maka tak lama lepas tu sampailah aku kat Tioman sorang-sorang, pakcik aku kata dia kena pergi dulu sebab ada meeting. Sampai je sana aku pun disambut kat lobby resort tapi bukan pakcik aku sorang. Alamak, rupanya dia bawak kawan, aku panggil dia Kak Liza. Meleleh wa cakap lu, muka macam Julia Rais cuma kulit je kuning langsat, perhhh tetek besar macam buah betik masak ranum. Masa dia nak salam pakcik aku, terus dia bisik kat telinga aku dia cakap "kalau orang tanya kata I untie anjang,..O.K ! " Aku pun paham ler maksud dia tu.

Siang hari di Tioman meletihkan, so aku pun ikut pakcik aku balik bilik dan terlena sampai ke senja. Celik aje mata korang tahu apa aku dengar? Aku dengar suara Kak Liza macam kena fuck dengan Pak Anjang aku dalam toilet, aku pun apa lagi pergi la tengok kat celah dedaun pintu toilet tu yang separuh tutup, macam tak percaya, inilah pertama kali aku tengok Pak Anjang aku buat doggie ngan pompuan. Kak Liza pulak masa tu macam orang separuh sedar terkangkang di celah celah mangkuk tandas, perhh,..bontot Kak Liza yang bulat lagi gebu tu rasa macam nak ku gigit sekali, pelir Pak Anjang aku sampai tak cukup ruang nak masuk lubang jubur si Kak Liza, ntah apa khidmatnya orang tua tu pakai aku pun confuse. Tapi apakan daya, aku budak mentah, so, aku pun melancap aje lah kat situ. Ada dalam setengah jam,.uncle Anjang pun blow kat dalam mulut Kak Liza tu, aku macam tak percaya, aku ingatkan dalam cerita blue aje ada adegan tu.

Aku ingatkan tak ada orang perasan apa yang aku buat, rupanya Pak Anjang aku dah nampak aku masa mula-mula aku intai dia, aku lupa pintu tu bawahnya ada ruang udara yang boleh menampakkan orang di luar. Aduh, malu rasa nya tak terhingga, Kak Liza punyalah ketawa terbahak-bahak. Lepas tu selamba je Pak Anjang aku pelawa aku buat oral sex ngan Kak Liza, aku pun apa lagi, join the club lah. Kak Liza pun sporting sama, untunglah dia dapat burung muda lagi suci masa tu. Pak anjang pulak masa tu sibuk ler nak menjilat pantat Kak Liza tu, tak sampai sepuluh minit air mani aku pun keluar. Mengghairahkan tak terhingga sampai pada kemuncaknya bila Kak Liza menjilat dicelah-celah kelangkang aku. Aku keletihan dan dapatlah satu pengalaman baru hadiah uncle Anjang masa tu.

Cerita ni tak habis setakat ni saja, esoknya, kami bertiga macam biasa je pergi mandi tepi pantai macam pelancong-pelancong lain yang datang ke situ. Masa tengah mandi tu ntah macam mana terkeluar le satu soalan cepu emas dari Pak Anjang aku, dia tanya,"Malam ni kau nak buat threesome tak ngan uncle?" Kak Liza yang tengah asyik menyelam masa tu tak dengar perbualan kami berdua. Aku pun apa lagi suka le. Malam tu, lepas je makan, kami pun duduk menonton t.v sama-sama, tangan Pak Anjang aku yang pantas tu, tak habis-habis meramas buah dada Kak Liza, aku pun terus naik syahwat tumpang mengorek pantat Kak Liza sedalam-dalamnya. Kak Liza terus menarik kepala aku ke pantatnya dan biasalah, kerja mencuci pun dijalankan. Lepas tu, Pak Anjang menyuruh aku memasukkan batang aku ke mulut Kak Liza sekaligus dengan batang dia sekali.

Terpancut kami berdua dibuatnya dalam keadaan serentak. Lepas tu Pak Anjang aku yang ganas tu terus mengangkat Kak Liza ke atas katil di sebelah sofa dan menyuruh aku memantat Kak Liza. Aku pun buat pertama kalinya dalam sejarah memasukkan pelirku ke dalam pantat Kak Liza..panas rasanya seperti air suam dan kemutannya yang tajam membuat kan aku terasa seperti diurut dari dalam. Pak Anjang pulak waktu tu seperti memberi kata-kata perangsang, 'dalam lagi Shah, dalam lagi,..yeah macam tu la ..."(http://ceritalucahku.blogspot.com)

Seperti yang dijanjikan, Pak Anjang aku pulak menepis pelirku dan menyuruh aku membuat doggie dengan Kak Liza. Bertimpalah kelemasan Kak Liza ditengah-tengah antara aku dan Pak Anjang. Kelainan sungguh terasa sekali dengan cara ni, gerakan dalaman pantat Kak Liza dapat aku rasakan diantara himpitan tu. Sedar tak sedar adalah dalam 45 minit kami meratah tubuh Kak Liza tu sampai lah air mani ku terpancut didalamnya. Tapi Kak Liza dan Pak Anjang ni tak jugak-jugak klimaks, aku biarkan mereka berdua membuat 69 .Lepas tu, akhirnya terpancut le juga air dari pantat Kak Liza tu, macam pistol air.,,kelakar pun ada masa tu.

Begitulah kisahnya cerita aku dengan Pak Anjang aku tu, lepas daripada tu, aku pun pakar dalam hal-hal macam nih. Tiap kali jika ada peluang, Pak Anjang aku takkan lupa mengajak aku sekali. Itulah dia ceritanya, pengalaman yang tak dapat aku lupakan.

No comments:

Post a Comment