Tuesday 25 October 2011


Cikgu Faridah merupakan seorang yang tegas dan garang.Ramai pelajar
yang bencikan sikapnya yang selalu mendenda pelajar tak tentu
pasal.Asal ada sahaja pelajar yang buat hal habis satu kelas jadi
mangsa.kebetulan kelas aku pada tahun ini diajar olehnya.Setiap kali
diberi kerja rumah aku tak pernah siap.Nak buat macam mana aku tidak
begitu gemar dengan matapelajaran itu disebabkan oleh sikapnya.
Namun aku telah lama memendam rasa dengan cikgu faridah.Walaupun
sikapnya buruk namun ada sesuatu yang bagiku tidak buruk.Beliau
mempunyai bentuk badan yang menarik.Buah dadanya besar.Walaupun
beliau sering mengenakan tudung namun tidak mampu untuk menghalang
fikiran ku untuk berimaginasi tentang dirinya.Dia sentiasa ku buat
model untuk melancap.Aku sentiasa berangan-berangan dapat bersetubuh
dengannya.Kebetulan pula aku memang menggemari adegan sex secara
paksa atau nama lainnya rogol.
Hari ini hari selasa.dua matapelajaran terakhir adalah
matapelajaran pendidikan seni.Huh aku memang sudah sedia untuk
dimaki olehnya.Oleh kerana kerja yang disuruh selesaikan belum lagi
aku buat.tapi selalunya bukan sahaja dimaki.Aku juga sudah lali
dengan sebatan rotan yang datang dari tangannya.
Seperti yang telah ku jangka .Apabila tiba waktu pendidikan
seni.Hukuman pun dijalankan.Tapi yang peliknya kali ini aku yang
paling teruk terkena hukuman.Pelajar lain hanya setakat dirotan di
tangan.Aku bukan setakat dirotan ,malah dimaki hamun dan dihalau
dari kelas itu.Beliau berkata tidak tahan lagi melihat muka aku.Huh
panas betul hati aku hari ini.Naik segan aku dengan pelajar lain.Aku
pun mula berjalan keluar dari kelas tanpa ada tujuan.Aku pun singgah
sekejap di tandas untuk melepaskan geram.
Semasa didalam tandas aku pun melepaskan boring dengan menghisap
rokok.Wajah cikgu Faridah tidak hilang dari fikiran ku.Cikgu yang
sentiasa mendatangkan masalah kepada aku.Tiba-tiba aku mula terfikir
yang bukan dia sahaja yang boleh mendenda aku.Aku juga punyai daya
untuk mendenda dia.Mengapa aku tidak mendenda dia setelah dia buat
aku begini .Mungkin dulu dia tidak mendenda aku secara
keterlaluan.Tapi sekarang dia telah membuatkan sabar aku pergi ke
tahap kemuncak.Aku mula berfikir bagaimana untuk mencari peluang
untuk mengenakannya.
Bilik cikgu faridah sepatutnya terletak di bilik guru.Tapi mungkin
disebabkan beliau merupakan seorang guru panitia pendidikan
seni.Beliau sentiasa berada di makmal pendidikan seni.Kebetulan pula
makmal pendidikan seni sekolah aku terletak di bagunan paling
hujung.Bangunan itu sungguh sunyi.Cikgu faridah selalunya tidak
pulang awal.Setelah habis mengajar,beliau selalu berada di bilik ini
sebelum pulang.Tentulah aku tahu kerana sebenarnya sudah lama aku
perhatikan gerak-gerinya.Aku keluar daripada tandas dan terus menuju
ke makmal sains untuk mendapatkan peralatan untuk
menjayakan `projek’ aku ini.Apabila sampai di makmal sains aku
dapati tiada seorang pun di dalam.Pembantu makmal sains ini memang
seorang yang pemalas.Beliau sepatutnya menjaga makmal ini sepanjang
waktu persekolahan tapi sekarang entah kemana dia pergi pun aku tak
tahu.Aku ingatkan dalam dunia ni aku seorang sahaja yang pemalas
rupanya ada lagi spesis yang serupa macam aku.
Aku lantas masuk ke dalam makmal lalu mencari cecair yang berlabel
chloroform.Setelah cecair itu aku jumpai aku terus mangambilnya dan
terus aku sorokan di tempat yang tidak ada ramai orang lalu-lalang
sementara hendak menunggu waktu persekolahan tamat.Kerana pelajar
yang memiliki cecair ini adalah satu kesalahan dan boleh dikenakan
hukuman yang berat.Apatah lagi cecair itu aku curi dari makmal.
Waktu yang aku nantikan sudah tiba .Setelah hampir 2 jam aku
merayau tanpa tujuan.Dari jauh aku lihat seorang demi seorang
pelajar kelas ku beredar pulang.Akhirnya keluarlah seorang cikgu
yang pada aku akan menjadi mangsa nafsu buas aku hari ini.beliau
berjalan seorangan menuju ku makmal pendidikan seni.Aku memang
sebenarnya sudah bersedia dengan sapu tangan yang telah ku letak
cecair chloroform,lalu pelahan-perlahan aku mengekorinya dalam jarak
lebih kurang 30 meter.Setelah dia sampai di pintu makmal dia pun
mengeluarkan kunci dari dalam beg tangannya untuk membuka pintu
makmal yang berkunci.Peluang inilah yang aku tidak sia-siakan.Dari
belakang aku terus menerkamnya.dengan menutup mulutnya dengan
menggunakan sapu tangan tadi.Tidak sampai beberapa saat beliau pun
rebah.Aku terus mengheretnya masuk ke dalam makmal.Dan mengikat
kedua belah tangannya dengan menggunakan tali pinggangku.Pintu
makmal aku tutup dan aku kunci dari dalam.
Setelah beberapa minit beliau pun sedar dari pengsan.Dilihatnya
kedua belah tangan terikat,dan aku berdiri megah di hadapannya.Aku
terus menjerit”oh kau pandai-pandai denda aku ya?sekarang kau rasa
denda aku pula ha ha ha”cikgu faridah terkejut lalu terus menjerit
meminta tolong.Lantas aku berkata”jeritlah sekuat manapun takde
orang yang akan dengar”.Sambil ketawa besar aku terus menghampirinya
dan aku berkata `sekarang kita akan mulakan permainan’.Cikgu faridah
terus menangis meminta tolong dan meminta supaya dirinya jangan
diapa-apakan.’hoh aku memang sudah lama mengidamkan badan kau ni he
he,hari ini kau rasakan penangan aku’.Cikgu faridah menjadi semakin
takut terlihat wajahnya sungguh pucat.Tetapi bagiku semakin dia
takut semakin menaikkan nafsu aku.Aku gemar melihat dia dalam
ketakutan.’Ah mugnkin selama ini aku hanya melepaskan peluang yang
sentiasa ada di depan mataku’.Aku pun memulakan permainan dengan
memeluknya dari belakang .Cikgu faridah dari tadi tidak henti-henti
meminta tolong supaya dilepaskan.Aku pun meletakkan kedua-dua belah
tangan ku di teteknya.’wah sungguh enak sekali beruntung betul suami
kau ya dapat `pump’ payu dara macam ni hari-hari’.Aku pun mula meramas-
ramas teteknya.Walaupun tangan aku terletak di luar baju kurungnya
tapi sudah cukup untuk aku rasakan kepejalan teteknya.Setelah puas
mengepam payu dara.Aku pun menukar sasaran.”sekarang aku nak rasa pula
bontot kau’.Aku pun terus meraba-raba bontotnya sesekali menepuk-
nepuk bontotnya yang memang bagi aku first class.”Kau ni kalau jadi
pelacur,memang boleh
jadi pelacur kelas atasan’.Cikgu faridah dari tadi tidak berhenti-
henti meminta tolong dan ini membuatkan aku rasa semakin
menyampah.Lantas aku ambil’butterfly’ dari dalam beg aku dan terus
aku hunuskan ke mukanya lalu berkata’sepatah lagi perkataan keluar
dari mulut kau habis kau aku kerjakan,kalau kau taknak mati baik kau
senyap’Cikgu faridah terus diam menahan tangisan.’Bagus ,sekarang
ikut cakap ok?’.Aku terus mengeluarkan konek aku dari dalam
seluar.Konek yang setiap hari aku lancap dengan hanya bertemankan
imginasi wanita di hadapan aku sekarang.Tapi bertuah betul aku hari
ini dapat yang `real’.Cikgu faridah terkejut apabila melihat konekku
yang besar di hadapan mukanya.Dengan perlahan aku berkata’sekarang
kolom’.Cikgu faridah enggan berbuat demikian dan ini membuatkan aku
naik marah lalu aku menarik kepalanya yang masih bertudung hampir ke
konek ku lalu memasukkan konekku ke dalam mulutnya dan
menjerit’hisap’.Dalam ketakutan Cikgu faridah terus mengolom konek
aku secara paksa.Walaupun ianya secara paksaan tapi aku dapat
rasakan ianya sungguh sedap sekali memang beruntung lelaki yang
koneknya dihisap oleh cikgu ini.Dan lelaki itu termasuklah
aku.Setelah beberapa saat aku melajukan `rentak permainan’ dengan
menggerakan kepala cikgu faridah dengan laju.Cikgu faridah terpaksa
mengikut rentak aku mana tidaknya setelah aku ugutnya dengan
kejam,mungkin kerana terlalu takut.Setelah puas membuat aksi
mengolom aku seterusnya menyuruh cikgu faridah menghisap telur
ku.Dia dengan terpaksa menghisap telur ku dengan perlahan .Aku dapat
merasakan kenikmatannya ketika cikgu  faridah menghisap kedua biji
telur ku.Sungguh lembut sekali lidahnya.
Setelah beberapa minit bermain `blowjob’aku pun menjadi tidak sabar-
sabar merasakan permainan yang sebenarnya.’Sekarang kita akan
mulakan permainan sebenar,dengar sini aku tidak akan buka pakaian
kau.apa aku nak buka Cuma kain kau sahaja kita akan bermain
secara `fullyclothed’”.Sebenarnya aku memang berminat bermain secara
fullyclothed dan sekarang aku akan merogolnya dengan baju dan
tudungnya masih dipakai.Aku dengan pelahan membuka kainnya,dan
melihat celana dalam yang dipakai sudah basah.aku terus
menangggalkan celana yang berwarna putih itu.cikgu faridah hanya
berdiam diri sahaja terpaksa melihatkan kejadian tidak
diingini.Setelah membuka celananya aku terus menepuk-nepuk
bontonya,’memang sedaplah bontot kau ni’.Aku membuka kakinya lebar-
lebar dan terus meletakkan tangan aku ke sasaran yang sebenarnya
iaitu pantatnya yang bagiku sungguh montok sekali.Pantatnya
dikelilingi bulu-bulu yang agak lebat betul-betul menaikkan nafsu
aku.Cikgu faridah hanya melihat sahaja perbuatan ku.Aku terus meraba-
raba kelentitnya dan ku lihat dia hanya memejamkan matanya
menahan `steam’.
Setelah puas meraba cipapnya,tibalah acara kemuncak untuk majlis
hari ini.Aku dengan cepat baring secara mengiring di belakangnya dan
memasukkan konek aku ke dalam pantanya.Aku bermain
secara `doggystyle’.Aku menggerakkan pinggang aku secara perlahan
ke depan dan ke belakang.Aku mendongak lalu memejamkan mata menahan
nikmat sex.Waktu inilah aku rasakan seperti bulan jatuh ke bumi
memang sedap sekali pantatnya.’Kalaulah aku dapat main dengan kau
hari-hari memang sedap’.Dan aku terus melajukan rentakku.Aku dapat
mendengar Cikgu faridah berdengus dengan perlahan.Mungkin kerana
sekali lagi dia menahan nikmat.Menahan nikmat dengan orang yang
merogolnya.Aku seterusnya menukar posisi.Sekarang aku akan
merogolnya dari arah depan pula.Sambil aku menghayun badan sambil
aku menguncup bibirnya.Sungguh enak sekali bermain pada posisi
ini.Sesekali tangan aku akan meramas-ramas teteknya yang pejal.Aku
juga mencuba bermacam-macam posisi yang aku tiru dari filem `blue’
yang pernah aku tonton.Memang betul-betul menyelerakan aku.Bermacam-
macam aksi aku lakukan.
Setelah hampir 20 minit berperang.Aku dapat merasakan yang aku
sudah sampai ke puncak.Aku sudah sampai untuk klimax.Waktu inilah
yang paling aku suka.Apabila aku rasakan air mani sudah hendak
keluar,aku cepat-cepat menarik konek aku keluar dan meletakkan konek
aku di depan mukanya.Lalu aku menjerit dengan
kuat “aaaaaaaaaaaaaarrrrghhhhhhhhhhh”.Dengan kuatnya aku memicit-
micit konek aku di depan mukanya lalu terpancutlah air mani aku
membasahi muka cikgu faridah.Banyak juga air mani aku keluar.Mungkin
disebabkan hari ini aku dapat cikgu Rubitah yang real.Habis basah
muka cikgu Rubitah bukan sahaja mukanya sahaja yang basah malah
tudungnya juga menjadi sasaran tembakan aku.Aku pun terus menempekan
konek ku ke mukanya dan sekali lagi aku menyuruhnya mengolom untuk
membuang sisa-sisa air mani yang tinggal.
Setelah puas aku berehat sekejap sambil memandang cikgu faridah.Dia
langsung rebah tidak bertenaga baru dia tahu penangan pelajar yang
selalu didendanya.
Setelah puas berehat aku dengan lantang berkata `servis kau memang
sedap sekali’sambil terseyum.Cikgu faridah hanya diam sahaja pasrah
dengan apa yang terjadi keatas dirinya.’Kau ingat acara hari ini dah
tamat he he belum lagi…..’.Aku terus megeluarkan handphone kamera
dari beg aku lalu aku terus membuka bajunya dan sekarang tinggallah
cikgu faridah berbogel dengan hanya tinggal tudung sahaja di
kepalanya dan tangannya yang masih terikat.Aku terus mengambil
gambar cikgu faridah yang berlumuran air mani di muka.Setiap sudut
aku tidak tinggalkan.Aku juga menyuruh dia membuat beberapa
gaya `pose’ yang bagiku seperti gaya seorang pelacur.
Setelah banyak gambar aku ambil aku pun terus bersuara `kalau kau
bagitahu sesiapa siap kau aku bagi gambar ini dekat suami kau’ biar
dia ceraikan kau ha ha `.”dengar permainan hari ini sudah berakhir
tapi aku belum habis lagi dengan kau ,kalau kau taknak aku sebarkan
gambar ini,kau perlu servis aku bila bila masa aku perlukan
kau `.Cikgu faridah pun menghanggukkan kepala tanda setuju.’Bagus
sekarang kau boleh pulang’.Aku dengan perlahan membuka ikatan
tangannya.Dia dengan segera memakai semula pakaiannya lalu pergi
meninggalkan aku.Namun sebelum sempat dia pergi,aku sekali lagi
meramas teteknya dan berkata `ingat bila-bila masa yang aku mahu’.
Keesokan harinya aku lihat cikgu faridah tidak banyak
bercakap.Mungkin disebabkan peristiwa hitamnya dengan aku.Tapi mulai
sekarang aku sudah mempunyai pelacur atasan aku sendiri.Cikgu
faridah akan memberi layanan kepada aku bila bila masa yang aku
mahu.Kami sentiasa menjalankan projek di makmal yang sunyi
itu.Mungkin kerana terlalu malu atau sayang kepada suaminya dia
terpaksa mengambil risiko ini.Cikgu faridah tidak lagi mendenda aku
dia hanya berdiam diri sahaja dan kurang bercakap.
Beberapa bulan selepas itu aku dapati perut cikgu faridah semakin
membusung besar.Setahu aku,tidak pernah aku memancut ke dalam
pantatnya.Aku lebih gemar mebasahkan mukanya dengan air mani
aku.Tapi yang jelas aku tidak pernah menggunakan kondom semasa
beraksi.Mungkin juga bayi dalam kandungan adalah anakku.Tapi aku
tidak kisah semua itu kerana cikgu faridah tidak akan memecahkan
rahsia hubungan kami.Mana mungkin dia mahu orang lain tahu yang anak
dalam kandungan itu bukan milik suaminya.Aku berhenti melakukan
projek dengan nya memandangkan dia sedang hamil.Tapi aku telah
memberitahunya yang dia mesti menggantikan waktu hamilnya untuk
memuaskan aku setelah dia beranak nanti.Dia hanya mengikut sahaja
telunjuk ku. Ahhhh itu semua tidak penting yang penting sekarang
aku puas.ha ha ha ha………..Jatuhnya seorang cikgu yang bertudung
tapi berbadan montok di tangan aku.

1 comment: