Tuesday 25 October 2011


Cikgu Rozita

Ini kisah benar yang berlaku pada diri saya semasa
saya di tingkatan 5 di sebuah sekolah daerah Kajang.
Cikgu Rozita merupakan cikgu yang paling seksi dan
sering menjadi bualan setiap anak remaja di sekolah.
Pinggangnya yang ramping dan buah dadanya yang besar
sering membuat anak - anak remaja terpukau ketika
kelas “geografi” berlangsung.
Cikgu Rozita sering juga memakai pakaian yang seksi
dan menjolok mata. Pakaian yang biasa di pakainya ke
kelas banyak menampakkan sasa tubuhnya yang mengiurkan
dan tak kurang pula tempat sulit sering secara tak
sengaja didedahkan. Biasanya Cikgu Rozita akan
mengenakan skirt pendek atas sikit dari lutut dan baju
blaus yang jarang serta bra yang dipakainya sunguh
nipis sampai bila dilihat dengan penuh teliti dan
kusyuk menampakan puting buah dadanya yang bewarna
coklat. Cikgu Rozita biasa akan menarik kerusinya dari
meja dan duduk dihadapan kelas tanpa ada halangan meja
diantara murid dan guru. Bayangkan seorang cikgu
perempuan 36c yang seksi memakai blaus jarang dan
skirt pendek duduk berhadapan anda.
Walaupun sudah berkahwin tapi Cikgu Rozita tetap
menampakkan susuk tubuh yang menarik dan sering
menjadikan pelajar lelaki sentiasa duduk tak senang
denagn asyik meraba dan menggosokan batang mereka yang
kian keras dan panjang di dalam zip seluar sekolah.
Sama juga dengan saya yang kian gersang menatapi blaus
dan skirt Cikgu Rozita. Kebanyakan pelajar lelaki dari
pandangan saya tidak memberikan perhatian penuh kepada
apa yang disampaikan oleh cikgu Rozita sebaliknya
mereka terpukau dan meraba - raba memasukan perlahan -
lahan tangan mereka ke dalam seluar sambil menggosok -
gosokkan batang.
Cikgu Rozita yang berada diatas kerusi itu pula sering
mengubah posisi duduknya kadang kala Cikgu Rozita akan
duduk terkangkang menunjukan seluar dalamnya.
Kadangkala Cikgu Rozita akan menyilangkan kakinya, ini
membuatkan skirt pendeknya naik keatas sedikit dan
jelaslah kelihatan seluar dalamnya.Saya tak tahan
sekali melihat aksi Cikgu Rozita meleleh air liur
dibuatnya. Cikgu Rozita pelajar- pelajar lelaki tak
menumpukan perhatian malah dia juga sempat melihat
saya dan beberapa kawan saya memasukkan tangan kami ke
dalam seluar. Tapi Cikgu Rozita buat tak tahu aje sengaja
buat tak perasan. Apabila dia tengok pelajar - pelajar
lelaki berbuat begitu Cikgu Rozita akan sengaja
mengangkat kaki dan membuka skirtnya luas lagi dan
menyandarkan dirinya ke belakang.
Sambil memegang buku geografi dia mengajar. Kerusi
saya berada paling hadapan kelas. Cikgu Rozita hanya
beberapa kaki saja dihadapan saya. Saya melihat tajam
pada sasa tubuh badan Rozita sambil tangan melancap
batang. Cikgu Rozita perasan saya sedang melihatnya
dengan padangan yang tajam dan ghairah dia juga sempat
mengintai dibawah meja tangan kanan saya telah hilang
masuk kedalam seluar. Cikgu Rozita tahu saya sedang
melancap. Dia kemudian sengaja memegang dan
mengosokkan buah dada ( konon - kononya gatal )
menampakkan puting coklatnya bergoyang - goyang ke
kiri dan ke kanan. Saya jadi semakin gairah lalu
berani mengeluarkan sedikit batang saya sambil
mengosokkan di hadapan cikgu Rozita.
Saya lindungkan sedikit batang saya di tepi dengan
buku supaya kawan kelas tak nampak saya sedang
melancap, hanya cikgu rozita saja yang nampak. Rozita nampak kontol saya yang keras lagi panjang dia buat
tak tahu. Saya masih melancap dan tanpa malu saya
keluarkan semua kontol saya dari seluar hanya untuk
tatapan Cikgu Rozita.Sambil melancap saya melihat Rozita dan Rozita melihat saya. Geogafi entah kemana
didalam kepala hanya memikirkan Cikgu Rozita punya
tetek dan pantat..ahhh tak tahan..Cikgu Rozita perasan
yang saya saya dah tegang dan keras lalu dia pun
bangun dan menarik kerusinya berhadapan dengan meja
saya dan mula mengajar seperti biasa.Ooo wow hati saya
berkata rupanya dia dah bagi respon.
Sambil mengajar tangannya merayap dibawah meja saya
dan perlahan - lahan dia mencapi batang saya dan
mengurut mengosok… Ahhh sedapnya sambil mata saya
merenung tajam kearah buah dadanya yang hanya berada
sekaki dihadapan saya. Saya tak tahan lagi lalu
terpancut air mani diatas skirt dan blaus CikguRozita. Rozita hanya tersenyum dan berbisik manja pada
saya “dah puas”..Saya hanya tersenyum dan lepas tu
baru saya boleh belajar Geogafi sepenuhnya..Terima
Kasih Cikgu Rozita.

No comments:

Post a Comment