Tuesday 25 October 2011

kak lin

Ni cite aku 1st time sex experience aku masa aku lepas SPM tahun 1995 dulu. Aku dapat kerja kat satu kedai jual xxxxx tu kat area Bukit Bintang ( sekarang dah tak de dah.. bengkrap..!) Ada sorang staf pompuan senior tu aku panggil kak Lin pasal dia tua 3 tahun lebih dari aku time tu. Kak Lin ni nak kata lawa tu tak de lah sangat tapi ok la gak.Badan dia chubby & berair sikit tapi cutting tu ade lagi.Bf dah ade tapi time tu bf dia tu tgh study kat ner mana ntah so tak de kat kl nie. Kulit cerah gak ngan rambut lurus sampai bahu. Dia ni pendek je tapi breast ngan ass dia yang buat aku selalu keras je. Memang slalu gak la jadi modal time2 horny tu.
Lama2 keje situ kitorang dah tak segan2 dah & aku pun dah berani buat lawak blue kat dia.Satu hari tu time nak cuti raya cina,kitorang tinggal 2 org je nak buat closing. Keje aku dah abis cuma tunggu dia je buat closing sales report. Bile pintu besar dah tutup kedai tu memang panas. Aku tengok kak Lin dah bukak butang baju dia 2-3 bijik. Nak tngk dari jauh tak nampak. So aku buat2 la tolong dia sambil tu dapat gak peeping breast kak Lin ni. Sebelum ni ade gak aku try skodeng , kekadang tu ade rezeki dapat la tengok cleavage n bra kaler hitam favourite dia tu. Dan hari ni sekali lagi aku nasib baik dapat cuci mata tengok tengok bukit gebu tu lagi skali. Adik aku pun mula la mengejangkan dirinya.
Tak lama pas tu, kak Lin cakap tengkuk dia lenguh sebab ari tu customers ramai. Aku pun offer-offer ayam la nak tolong urut dia walaupun aku tak tere mengurut org. And totally beyond my expectation,she said "buleh gak…" So dengan separuh tak caya aku pun start urut bahu kak Lin sambil dia siapkan keje dia. Dapat la aku tengok buah dada kak Lin dari atas. Bila aku pikir buah dada dia tu lebih kurang sejengkal je dari tangan aku yg tgh urut bahu dia ni,lagi la naik batang aku. Tapi tak de ape2 jadi masa aku urut tu. Cuma bila keje dia tu dah abis , dia suruh aku terus urut dia. Aku pun terus la urut dengan batang yg dah kerasss….. Makin lama aku urut baru aku dapat rasa nafas kak Lin dah makin semacam. " Urut bawah skit…Jay.." kak Lin cakap. Aku yg menurut perintah ni pun slow2 turunkan tgn aku sampai kat bahagian atas cleavage kak Lin. Bila aku urut bahagian tu, aku tngk makin menjadi lak nafas dia. "eeemmmm…..." itu je yg aku dngr keluar dari mulut dia. Tangan aku pun dah start menggeletar tapi batang aku makin menjadi lak kerasnya. Tiba-tiba lak dia terus lentuk kat perut aku yg separa tough ni. Kak Lin cakap "bestlah tangan ko ni Jay...."..Argghh…biar betul kak Lin nih…!
Entah dari mana aku dapat power & courage entah, aku nekad dah, terus kan urutan aku makin lama makin bawah then slow2 terus masuk kan tangan aku dalam baju dia, terus gi kat breast dia yang selama ni aku intai je. Biar lah dia nak marah ke ape ke. Aku dah tak pedulik dah. Aku ingat kak Lin nak marah aku tapi aku tengok dia selamba cam je...!Yessss… Aku pun ape lagi terus urut breast dia macam mana aku urut bahu dia tadi. Makin lama aku rasa makin keras buah dada yang pejal tu… Mata dia dah kuyu je .. Nafas dia pun dah berterabur sama macam nafas aku. Mula-mula aku aku urut kat luar bra je tapi tak lama pas tu aku masukkan terus kat dlm bra dia lak. Kali ni aku urut dgn lebih erotik & bernafsu lagi . Aku picit2,genggam2, ramas2 buah dada kak Lin yg montok tu lepaskan geram kat tetek yg selama ni aku dapat pegang dlm mimpi je..Kak Lin pun dah mengerang & mendengus . Aku carik nipples dia then main2 ngan nipples dia. Aku picit2…gentel2…dan aku dapat rasakan nipples dia yang tadi semi hard jadi keras betul antara jari telunjuk ngan ibu jari aku. Aku terus buat camtu selang2 ngan ramas2 lagi tits kak Lin sampai bape lame ntah. Kak Lin tiba-tiba bangun and then pusing badan dia mengadap aku. Bra hitam dia dah tak betul letaknya dah. Tetek dia dah terkeluar dah dari bra dia.. Fuh…first time aku nampak buah dada pompuan secara live….power betul buah dada kak Lin ni..! Nipples dia kaler coklat dan buah dada dia putih gebu. Dada dia turun naik kena badan aku. Aku lak blank.. Kak Lin tak ckp ape2. Dia tenung aku jap pas tu terus cium aku. Aku pun buat-buat tere cium dia balik dgn cara yng penuh professionalisme. Bila dah cium tu aku pun tak tau lah secara automatik macam tau-tau aje ape nak buat. Tangan aku mulalah menjalar dari tengkuk ke telinga, bahu, belakang badan, bontot sampailah ke celah kangkang kak Lin sementara tgn lagi satu meramas-ramas breast dia yg mengkal tu,cari nipples dia yng keras tadi tu. Bibir kak Lin yg berlipstick tadi dah abeh ilang dah aku buat..Tgn kak Lin pun sama gak menjalar kat aku. Bile sampai kat zip sluar aku, dia terus masukkan tgn carik batang aku, keluarkan dari underwear and then stroke the shaft up and down . Kalu lama sikit lagi dia buat cam tu aku rasa dah pancut dah aku kat tgn dia. Aku pun tolak kak Lin kat dinding dan terus attack cium leher ngan telinga dia. "mmmmm…..emmmmm…. aahh,,,,. ..". bisik kak Lin kat aku. This is it….this is my lucky day…!! Aku pun mulalah buat macam cd2 blue yg pernah aku tgk tu. Aku usap2 pussy kak Lin yg berlapikkan seluar jeans tu sambil tangan kiri aku cuba buka button baju dia. Kak Lin lak try nak bukak seluar aku. Bila seluar aku dah terlondeh kat kaki aku, dia cuba nak londehkan underwear aku lak. Terus free batang aku yg panjangnya 5 setengah inci tu straight digenggam kemas dek kak Lin. Di lumurkannya pre-cum yg dah keluar kat kepala konek aku dgn ibu jarinya. Pehh..nikmat gile sial first time pompuan buat kat aku cam tu. Lepas kak Lin dah naked from the waist up, aku cuba lak nak tanggalkan jeans dia. Tapi dia tahan tangan aku lak. Apahal ni..? Aku ingat kalu dia tak nak kasi cipap dia kat aku pun tak pelah. Ni pun dah kira lucky abis dah dapat buat kat kak Lin cam ni. " nanti dulu.…" kak Lin cakap. Aku pun dah tak kesah sgt ape dia ckp sampai lah dia cakap.. sini dulu.. sambil matanya pandang breast dia yang tengah keras complete ngan nipplesnya yg erect tu.. Terus aku jilat buah dada kak Lin yg dah ade depan mata aku tu. Dua2 belah abis basah dgn air liur aku. Kak Lin terus merengus. Nipples kak Lin aku jilat2,gigit2,kemam2 dlm mulut dan aku tarik2 ngan gigi. Satu tgn aku ramas2 tetek dia dan satu tgn lagi aku usap2 pantat dia. Lepas yang kiri yg kanan lak. Aku cuba masukkan sebanyak mana tetek kak Lin yg boleh dlm mulut aku sambil lidah aku cuba main dgn nipples dia.Bukan kat situ je aku jilat tapi suma the entire area from the waist up abis aku mandikan dgn air liur aku. Aku lepas tu gi balik kat breast dia sambil tgn aku try nak bukak jeans dia lagi skali.Kali ni dia tak tolak tapi tolong skali aku bukak kan..!
Bila jeans kak Lin dah terbukak, terus je aku usap-usap cipapnya yg berbalut panties hitamnya tu. Memang dah basah gak aku rasa panties tu. Aku terus korek2 dan raba2 dari luar sampai kak Lin dah tak tahan, dia sendiri yang bukakan panties dia untuk aku. Kak Lin dah naked abis. Bulu pantatnya nipis aje dan aku dapat rasa lubang cipap dia dah banjir dah. Mulut aku masih lagi kat tetek dia sambil tgn aku meraba-raba pantat dia yg dah basah berlendir dgn pussy juice dia. Aku pakai jari hantu aku garu2,gentel2,usap2, pussy dia tu sampai dia merengek kat aku suruh aku masukkan jari aku dlm pussy dia. Aku masukkan slow2 tgn aku takut kang kalau dara lagi kak Lin ni kang sakit lak. Tapi jari aku slide terus je masuk dlm lubang berlendir tu. Kak Lin mesti dah penah buat sex dgn bf dia ni ,aku ingat. Kak Lin grip tengkuk aku tahan sedap. Aku pun start fingerfuck dia mula2 satu jari tapi lama2 2 jari pulak. Sedap betul dgr dia mengerang kat aku sebab kesedapan jari aku tu. Ketat jugak cipap dia nie. Tapi sebab dah basah tu senang la gak jari aku masuk kluar masuk. Kak Lin dah klimaks 2,3 kali pasal aku dapat rasa otot cipap dia grip jari kuat gila pas tu makin byk air kluar kena jari aku.. Abis basah berlendir tgn aku dgn air pantat kak Lin yg meleleh2 keluar.
Kak Lin kemudian suruh aku duduk kat kerusi tempat dia buat keje kat meja tadi. Dia kemudian melutut celah kangkang aku dan terus grip btg aku,lancapkan btg aku sambil mulutnya jilat kepala konek aku. Nikmatnya memang tak bole nak cite la.korang pun tau. Terangkat angkat kaki aku tahan geli + sedap.Dia pas tu urut2 lak telor aku dan cuba nak masukkan seluruh btg aku ni dlm mulut dia. Abis basah batang aku dgn air liur dia. Dia pun terus blow job turun naik batang aku . Kekadang tu dia jilat kepala konek aku kemudian mainkan lubang konek aku tu ngan lidah dia. Cara dia jilat & blow job aku tu memang tak kekok lansung dan aku rasa dia pernah buat camni kat bf dia. Aku memang nak pancut dah pasal kak Lin hisap btg aku memang power so aku pun sound dia…I'm coming….tapi dia pandang aku straight in the eyes dan terus je kulum dan hisap btg aku malah lagi kuat lak. Memang aku tak buleh nak tahan lagi, aku pegang rambut dia, terus terpancut dlm mulut kak Lin dan nikmatnya tu memang unbelievable betul. Yg best nya kak Lin tak terus berenti tapi terus je blow job aku walaupun aku dah pancut dlm mulut dia. Dia tak telan air mani aku, tapi dia lumurkan btg aku dgn air mani aku yang pekat tadi dgn mulut dia.Geli dan sedap bercampur sekali.Btg aku basah kuyup ngan air liur dia + air mani aku tadi.Tgn aku tak lepaskan lagi rambut dia, sampailah bila btg aku jadi lembik sikit & dia pun stop blow job aku. Dia lap mulut dia dgn tisu pas tu cium aku. "…best tak…?' tanya dia sambil senyum. Aku tak terkata ape2 cuba senyum balik je kat dia.
Aku cool down jap pas tu aku ingat mesti kak Lin pun nak aku buat benda yang sama kat dia. So aku pun cakap kat dia turn kak Lin pulak dan suruh dia baring atas meja ni. Dia senyum je bila aku suruh cam tu.Bila dia dah baring tu aku kangkangkan kaki dan dekat kan pussy dia dgn kepala aku. Aroma pantat dia memang kuat & Itu la bau paling erotik dan paling sedap penah aku bau. Aku memang tau dia suka aku lick pussy dia sebab from the first lick lagi dia dah genggam rambut aku dan dirty talk kat aku skit2.Terus lidah aku menari2 kat lurah pantat kak Lin sambil kak Lin merengek …..lick it baby…lick it real good…make me cum with ur tounge…lick my wet pussy….oh yes lick that spot….dan ape benda ntah lagi. Aku kuakkan cipap dia ngan tgn aku pas tu start explore the pussy inside and outside. Basah pantat tu memang tak yah citelah dgn air liur aku + air cipap dia. Kadang aku jilat laju & kadang tu tu slow, aku tgk reaction kak Lin. Kadang tu lidah dan jari aku sama2 gentel benda yg sama. Aku carik mana kelentit dia ngan lidah aku dan aku rasa aku jumpa pasal sampai situ je lidah aku, dia kepit kepala aku, makin kuat genggam rambut aku & bengkok kan belakang dia. Lagi lah aku suka. Dia pun dah klimaks bape kali ntah sebelum aku masukkan lak jari aku dlm lubang pantat dia & fingerfuck dia macam tadi sambil lidah aku tak berenti jilat sana sini.Terasa gak muscles cipap dia grip jari aku time dia klimak lagi masa aku lick pussy dia tu. Lama gak kak Lin cakap aku mengadap pussy dia tu tapi aku tak rasa lama pasal tak boring aku tgk kak Lin cumming over and over again. Sampai esok aku jilat cipap dia buat breakfast pun bule kot. Air cipap dia dah meleleh leleh dah. Aku tak tau bape kali lagi dia klimak tapi aku tak kisah janji aku tau dia enjoying the tounge and the lick so much. Itu pun dah cukup buat aku puas hati.
Sampai satu time tu, kak Lin angkat kepala aku dari pussy dia pas tu tanya..dah ok ke belum..aku tanya dia balik… ok amendenye…? Kak Lin tak jawab tapi terus je capai batang aku dgn tgn dia pas tu usap2 btg aku tu. Sedar tak sedar suara kak Lin mengerang,dirty talk dan merengek tadi dah buat btg aku yg lembik lepas pancut tadi naik keras balik.dah ok la ni…dia cakap sambil tak berenti mainkan jari dia kat kepala konek aku. .aku pun tak byk soal lagi pasal kitorang pun dah tau ape yg kitorang nak. Aku pun ape lagi terus masukkan btg aku slow2 masuk dlm pantat kak Lin. Tak ade problem sangat pun pasal cipap tu dah memang licin dah ngan air pussy yg dah banjir. First time aku rasa nikmat sex yg tak terkata sedapnya. Kaki kak Lin dia paut kat pingggang aku sambil aku sorong tarik btg aku dlm cipap dia yng best tu. Kak Lin start mengerang lagi tapi kali ni lagi best lak aku dengar. Mula2 tu slow je aku fuck dia tapi lama2 tu dah biasa aku pelbagaikan rentak macam yg aku baca dlm buku. Kak Lin baring atas meja ngan aku berdiri btg aku betul2 searas ngan pussy dia. Aku pegang kaki kak Lin sementara tgn sebelah lagi aku cuba ramas/gentel tetek dia. Aku try ingat benda lain pasal tak nak pancut selagi kak Lin tak klimak lagi. Biar dia dah klimak beberapa kali baru aku ingat nak pancut. Bergoyang2 meja tu kitorang keje kan. Tak lama pas tu aku angkat kaki dia lak taruk atas bahu aku pulak.Peh..cam ni pun best gak. Abis aku rodok pussy kak Lin yg licin tu style camtu pulak. Pap..pap..pap..bunyi bontot kak Lin berlaga dgn badan aku. Ade la gak aku rasa cipap dia grip btg aku tandanya dia dah nak klimak dan time tu pulak aku try kontrol abis supaya tak pancut lagi.
Kak Lin kemudian turun dari meja pas tu pusing badan dia membelakangkan aku. Dia tonggeng kat aku pas tu tgn dia cari btg aku halakannya tu kat pussy dia. Aku pun tau la ape dia nak. Terus lah aku bagi dia btg aku kat cipap dia yg memang hot tu. Style doggie ni pun tak kurang sedapnya pasal aku rasa lagi kuat kemutan pantat dia kat btg aku. Bontot dia bergetar-getar & ade masanya aku ramas geram gak bontot kak Lin tu. Badan kitorang dah abis berpeluh tapi kitorang tak kesah terus je enjoying ape yang kitorang buat tu. Ade gak time aku pegang 2 -2 tgn kak Lin kasi dia macam helpless time kena fuck tu. Aku rasa dia lagi cepat klimak cam ni. Aku time nie dah tak ingat ape2 dah…just enjoying the pleasure of the sex & kak Lin pun sama gak. Fuck that pussy……make me cum…. Oh yes…give it to me…. Oh yes..i like it so much ….make me cum hard with that cock…deeper baby deeper…dan entah ape ntah lagi dia merengek dan aku pun try la buat cam ape yg dia nak dgn ape yg aku termampu. Aku memang suka kak Lin cakap kat aku camtu. Lagi stim aku dibuatnya.
Lepas fuck doggie style tu kak Lin suruh lak aku duduk atas kerusi. Dia gi kat celah kangkang aku pas tu pegang btg aku yg berdenyut2 tu kemudian slow2 aim kat pantat dia then slow2 turunkan pussy dia tenggelamkan btg aku dlm cipap dia tu. Mak aih…nikmatnya. Kali aku aku tak byk bergerak cuma aku grip dan ramas buah dada dia je dari belakang. Kali ni kak Lin yg kontrol berape laju dan berape dlm btg aku masuk. Kemutan pantat dia memang power abis. Aku biar je kak Lin buat ape dia suka. Dia kemudian pusing badan dia mengadap aku kemudian aku pulak masuk celah kankang dia dan kitorang fuck camni pulak. Sedap je kak Lin hempap btg aku dgn pantat dia. Air cipap dia pun dah byk licin kan pantat dia tu. Aku cuma grip bontot dia je dan sekali2 kalau dapat jilat & gigit tetek dia yang bergoyang2 tu. Kak Lin makin lama makin laju ditunggangnya btg aku. Aku dapat rasa kemutan cipap dia makin lama makin kuat nak klimak buat aku pun sama nak terpancut. Aku cakap..arghh..i'm cumming…dia terus je pejam mata pegang bahu aku terus tunggang btg aku laju2 & fuck aku. …Yes …come on… cum with me ….oh yes…cum with me baby….kak Lin cakap serentak dgn tu aku rasa btg aku pun macam nak meletup. Arghhh…..! aku pun peluk kak Lin kuat2 dan pancut kan air mani aku ke dlm cipap dia dan serentak ngan tu gak aku dapat rasa badan kak Lin cramp & otot cipap dia macam meramas2 btg aku. Dia pegang kepala aku dekat tetek dia dan aku rasa dia dah klimak sama dgn aku. Kitorang tak bergerak cuma try nak cool down daripada sexual rush tadi dgn nafas turun naik mcm org baru lepas lari. Bila dah cool down, kak Lin bangun dari btg aku dan meleleh lah air mani aku campur air pantat dia kena balik kat btg dan paha aku. Dia ambik tisu dan lap pussy dia dan hulurkan aku tisu untuk aku lap btg aku lak. Lama gak btg aku tahan tak pancut munkin sebab dah pancut awal2 tadi kot. Aku macam tak caya je ape yg baru aku buat kat kak Lin tadi. Tapi aku tau this is real,man..!
Kitorang pakai baju balik dan buat closing ala kadar je pasal dah tak larat kot. Aku Tanya tak pe ke aku pancut dlm. Dia cakap tak pe dia ade pil. Pas tu dia tanya aku first time ke?…aku cakap mana dia tau aku first time.? Dia jawab balik ..ala tau…gelabah semacam je…tapi ok gak la for a first timer…Aku pun senyum kontrol je la kat dia.Lepas antar kak Lin umah dia kat Keramat aku sampai umah dekat kul 2 terus tido. Esoknya bile aku masuk keje petang kak Lin buat biasa je cam tak de ape je berlaku mlm tadi. Aku pun buat biasa la jugak ngan dia. Tapi lepas tu kitorang dah tak selalu dapat buat closing 2 org sesama lagi. Tapi ade peluang je, jalan gak projek. Dia ni best sebab time jiwang -jiwang,, time sex-sex..tak campurkan emotion dia ngan sexual needs dia.
Masa aku nak berenti keje nak sambung study, dia kasi aku cd soul asylum-let your dimlights shine yg tiap kali aku dngr memang aku layan balik blues dan blue aku ngan kak Lin & stim sorang2. Malang tul kitorang lost contact sampai sekarang. Dan ngan kak Lin lah last sekali aku buat sex.Aku dah ade awex sekarang tapi ngan awex aku aku tak nak buat ape2 pasal ingat kata2 'don't mix love with sex' tu . Sekarang luck aku ngan pompuan lain dah tak de dah. Aku harap2 datang la balik luck aku tu nanti….till then….

No comments:

Post a Comment