Tuesday 25 October 2011

jiran baru

Sedang aku asyik mengelap kerete ku di hadapan rumah
ku tiba-tiba sebuah lori 2 tan berhenti disebelah
rumah ku. Muatan lori tersebut di penuhi barang
perkakas rumah. Aku tahu tentu rumah yang sudah lama
kosong itu akan berpenghuni penyewa baru agak nya. Aku
lihat di belakang lori sebuah iswara areoback hijau
mengekori dan berhenti di seberang jalan.sedang
pemandu lori dan kelindanya mula memunggah barang
untuk di turunkan ku lihat seorang wanita turun dari
kereta iswara tersebut.orangnya lawa juga umur lebih
kurang 34 tahun ada budak kecil berusia 3 tahun
mengekori dia mungkin anaknya.tapi mana suaminya…
apabila dia menghampiriku dia mengukir sebuah senyuman
kearahku cantik orangnya . Kulit putih muka bujur dan
bodynya puhhhh.. membuatkan aku menelan air
liur..solid beb..
“kak…asal dari mana…?tanyaku….
“kelantan….” jawabnya…
“kena tukar kat pahang ni…isnin start kerja ….”
“kerja apa?..tanyaku lagi…
“cikgu ” jawabnya…
Lalu dia menunduk untuk mengakat kotak yang penuh
dengan pakaian…dia mengadap kearahku… terpampang
didepanku..dua busut yang segar beralor dicelahnya..
dapatku lihat dengan jelas dari celah baju kebaya
kuning yang dipakainya…tak berkelip mataku….
isteriku di dapur menolong mengemas perkakas dapur..
dia perasan pulak…aku tengok tetek dia…dia tersipu
malu lalu menutup…dadanya yang terdedah tu dengan
tangan…
“tak berkelip sapanya..”…aku terkejut…
Esoknya aku menghantar isteriku balik kerumah ibu
mertuaku…di kampung..petang ahad baru aku ambil
dia…sebab sekolah cuti..anak aku aku hantar lama dah
kat rumah tok dia..isnin ni sekolah buka….aku
terpaksa balik kerumah ku petang ni kerana ada orang
nak tengok kereta..aku kerja part time jual kereta
secondhand…sampai di rumah ku kulihat jiran baruku
sedang menyapu sampah di laman rumahnya puhhh…pakai
t shirt..kain nipis..semasa dia menunduk
membelakangkan ku kulihat dengan jelas aloor
punggungnya yang bulat..dan bingkai seluar dalam di
pipi daging punggungnya…bergegar iman ku….
“boleh tolong akak tak…..” sapanya ketika aku mula
memulas tombol pintu rumahku….
“tolong ape kak…” tanyaku..
“lampu bilik air tak idup ….”
Selesai mandi aku pakai seluar pendek tanpa memakai
seluar dalam …dan t shirt hitam…lalu aku
kerumahnya….dia memanggil aku masuk…lalu aku
kebelakang rumah ku…mengambil tangga laluku bawa
masuk ke bilik air..ku tegakan tangga ..lalu aku
memanjat….ku lihat matanya tak lepas dari melihat
kaki seluar ku..aku tau dia dah nampak kepala kote ku
dicelah seluar pendek ku…
“tengok ape tu…”tanyaku..
Dia terkejut…Aku berjaya repair lampu tu….dalam
bilik mandi terang …
“baru jelas..kataku..
dia tersipu…tapi masih tercegat dekat tangga..aku
turun perlahan..dan.tergelincir sedikit…di menyambar
tangan ku agar aku tidak jatuh tangannya memegang bahu
ku aku tergerak kedapan dan muka ku tersentuh
mukanya…
Dia mendengus…aku memeluknya dari belakang, dia
merontaa…pelukan ku semakin kemas…
“Tak nak la man ..nanti anak sedar…..” aku tak
mempeduli rayuannya..syaitan menguasaiku lalu ku gosok
kote ku yang mula mengeras..dilurah punggungnya..yang
masih di baluti…kain sarung…tangan ku mula meramas
teteknya yang membusut ..dia mengeliat…..ku uli..ku
gentel puting yang mula mengeras di dalam coli
pinknya…”mmmaannn…issskk…”
Aku tau dia mula merasai sesutu nikmat yang
asyik…aku selak baju t nya terselah dua gunung yang
membengkak…ku tolak colinya keatas lalu
tersembul..teteknya yang putih melepak….ku pusingkan
badannya mengadap kearah ku lalu kudekatkan mulut ku
ke puting tetek sebelah kirinya ku sedut,..ku jilat…
dia mengeliat sambil tangannya meramas
kepalaku..tangan ku mula mencari cipapnya kuraba..di
celah pahanya terasa cipapnya yang tembab..membengkak
dimana alor yang mebelah ditengah itu ku
jolak….payah…aku terus menyentap kainya kebawah
terserlah cipapnya yang tembab..masih dibaluti panties
pink…
Sambil mulut ku menghisap tetek nya tangan ku menyusup
masuk kedalam pantiesnya ku rasakan cipak nya lembut
di tumbuhi bulu halus…ku belai ku
gosok…..isssskkhh…man sedap mannn….aku mencari
biji di celah alor..cipaknya..ku temui…ku
uliii…dia mengeliat….
“cepat mann..akak tak tahan niiii…..”
“buka sseeluar mmannn,..” suaranya tersekat..
Aku melondeh kan seluar ku…terpacul
sejataku…menegak ..keras…dan berkilat…lalu dia
memegang batang ku..di acukan kemuka cipapnya…sambil
berdiri..memang payah masuk…aku pusingkan badanya
membelakangkan aku aku bongkokkan badanya …lalu
tersembul pantatnya mengadap kearah ku lalu ku halakan
kepal kote ku kearah alor yang sudah basah dek air
barahi ..pelahan lahan ku tikam..sedikt demi sedikit
ku benamkan kote ku…alor yang tadi tertutup rapat
membuak terbuka menerima tikaman kejantan ku lalu
kubenamkan habis…
“aaaahhhha…man iskkkhhh sedddapppnya mannnn…..”
Ku tarik keluar….kutikam…kutarik
lagi…punggungggnya begoyang…mulutnya tak
henti….berbunyi mcam kepedasan…
“issskkhhh…..aahhh…man laju lagii…aka tak tahan
niii…”
Batang ku semakin mengemban..kemutan
pantatnya…semaki galak…sorong tarik semakin
cepat…dan aku tak tahan…kkkaakk…man
nakkk….ter….cussss..cusss…pancutan air mani ku
deras..mememenuhi..rahimnyaa…ku hentak rapat..6 das
tembakan …..aku terkulai layu dia…kepuasannn…

No comments:

Post a Comment